Jauna kārtība komunikācijai ar klientiem

Datums: 20.05.2021

Lai nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu, uzņēmumā ir ieviesta jauna kārtība komunikācijai ar klientiem, kas paredz saziņu tikai un vienīgi caur centrālo e-pastu un tālruņa numuru.

Šāda sistēma garantē to, ka neviens no iedzīvotāju iesniegtajiem jautājumiem nepaliek bez uzmanības un reālas rīcības, kā tas mēdza būt situācijās, kad klienti zvanīja personīgi darbiniekiem, kuri vienlaikus ir aizņemti, pildot tiešos pienākumus, un cilvēcīgi piemirsa vai neprecīzi piefiksēja saņemto informāciju.

Centrālajos saziņas kanālos saņemtā informācija tiek apkopota un nodota izpildei atbildīgajiem darbiniekiem, uzraugot arī uzdevumu izpildes procesu un termiņus. Vienlaikus tas palīdz uzņēmumam plānot cilvēkresursu noslodzi, izslēdzot iespēju, ka kāds darbs paliek neizpildīts vai, ka vairāki darbinieki, risina vienu un to pašu jautājumu.

Aicinām iedzīvotājus būt saprotošiem un piefiksēt aktuālo kontaktinformāciju:

  • Tālrunis avāriju pieteikšanai sestdienās un svētdienās un pēc darba laika - 26677751, darba dienās - 63050111
  • Tālrunis uzziņām: 63050111;
  • e-pasta adrese iesniegumiem, priekšlikumiem, sūdzībām info@oksdu.lv
  • Skaitītāju rādījumu nodošana no 25-31. datumam vietnē https://radijumi.oksdu.lv/ vai sūtot sms veidā uz tālruņa numuru 26531960 vai sūtot uz e-pastu ira@oksdu.lv



Atpakaļ