Par interaktīvo telefona zvanu automātiskā atbildētāja sistēmas ieviešanu
Datums: 01.12.2016
Lai atvieglotu uzņēmuma klientu iespēju sazvanīt nepieciešamos speciālistus bez zvanu operatora līdzdalības SIA “Ozolnieku KSDU” informē, ka 06.12.2016. ir plānota interaktīva telefona zvanu automātiskā atbildētāja sistēmas ieviešana testa režīmā.
Telefona zvanu automātiskā atbildētāja sistēmas ieviešana ļaus uzņēmuma klientiem ātrāk iegūtu tiem nepieciešamo informāciju vai pieteiktu uzņēmuma pakalpojumus.
Ja uzņēmuma klientiem ir nepieciešama uzņēmuma pakalpojums, avārijas brigādes izsaukums vai darbinieku konsultācija jāzvana pa tālruni 63050111.
Pirms savienojuma ar uzņēmuma darbiniekiem tiks piedāvāts izvēlēties sarunas valodu un sarunas tematu.
Ar cieņu,
SIA “Ozolnieku KSDU”
administrācija
Atpakaļ